Zadzwoń do nasZadzwoń do nas 71 714 22 23Zadzwoń do nasNasz adresNasz adres

Technik serwisu drukarek i kserokopiarek

Jesteśmy wyspecjalizowanym serwisem drukarek i kserokopiarek w Wrocławiu – zespołem fachowców – pasjonatów. Od ponad 6 lat pomagamy naszym Klientom optymalizować koszty druku, uwalniamy od codziennych problemów z drukarkami, tonerami, serwisem. Wierzymy, że uczciwe traktowanie Klienta to najlepszy sposób na zbudowanie zaufania, a dzięki prowadzeniu sprawnego, rzetelnego serwisu mamy ciągle powiększające się grono stałych i zadowolonych Klientów. Wiemy, że wadliwie działający sprzęt w firmie potrafi rozstroić nerwy pracowników – my jednak wolimy, by „ciśnienie” podnosiła wyłącznie biurowa kawa, dlatego meldujemy się do dyspozycji naszych Klientów zawsze, kiedy zajdzie konieczność serwisu lub zakupu nowych sprzętów biurowych. Oferujemy naszym klientom praktycznie wszystkie dostępne na rynku sprzęty potrzebne dla biura do zakupu lub wynajmu. 

Do naszego zespołu poszukujemy rzetelnego i zaangażowanego Serwisanta z kilkuletnim doświadczeniem, który będzie

odpowiedzialny za dbanie o stan techniczny urządzeń oraz zapewnienie naszym Klientom szybkich i skutecznych napraw.

 

Zakres Twoich zadań na tym stanowisku:

  • diagnozowanie, serwisowanie, naprawa i usuwanie usterek w drukarkach i kserokopiarkach dostarczonych przez klientów do serwisu oraz w siedzibie Klienta podczas wyjazdów serwisowych
  • wykonywanie regularnych przeglądów technicznych, konserwacji i testów sprawności urządzeń, testowanie urządzeń po wykonanych naprawach
  • wymiana tonerów, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych
  • instalacja i konfiguracja urządzeń w otoczeniu sieciowym
    • zdalna instalacja sterowników urządzeń i ich konfiguracja
    • uruchamianie urządzeń będących w ofercie firmy
    • konfiguracja systemów operacyjnych i urządzeń sieciowych
    • aktualizowanie oprogramowania drukarek
  • obsługa firm w zakresie stałej opieki serwisowej:
    • bezpośrednie wsparcie dla Klientów przy realizacji umów serwisowych
    • pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych w siedzibie klienta oraz w formie konsultacji telefonicznych
    • prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi sprzętu, doradztwo w zakresie eksploatacji urządzeń
    • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
    • wyjazdy do klientów w podległym regionie
    • pomoc w doborze urządzeń odpowiednich dla potrzeb klienta
  • współpraca z Działem Sprzedaży
  • przygotowanie urządzeń do sprzedaży (nowych), odsprzedaży (używanych) lub wynajmu
  • prowadzenie dokumentacji serwisowej
    • sporządzanie raportów z naprawy i wymienionych części
    • weryfikacja poprawności oraz zasadności zgłoszeń reklamacyjnych, zamknięcie oraz podsumowanie zgłoszenia
  • monitorowanie stanów magazynowych – dostępności części oraz ich zamawianie, obsługa magazynu (urządzeń po dostawie, deinstalacji, pakowanie do wysyłki)

NASZE WYMAGANIA:

  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe, średnie lub zawodowe o profilu technicznym, elektronicznym lub informatycznym
  • znajomość elektroniki, mechaniki urządzeń, zagadnień sieciowych i informatycznych związanych z drukarkami i kserokopiarkami
  • znajomości zagadnień IT, podstawowa wiedza informatyczna nt. instalacji sterowników i oprogramowania, konfiguracji ustawień sieciowych LAN/WAN TCP/IP, systemu Windows
  • zainteresowanie i wiedza na temat nowinek wśród urządzeń drukujących i otwartość na przyswajanie nowej wiedzy technicznej
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej
  • zmysł techniczny do diagnostyki i napraw urządzeń biurowych, zdolności manualne
  • wysoko rozwinięte kompetencje miękkie
    • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
    • solidność, rzetelność, odpowiedzialność
    • zaangażowanie, sumienność, cierpliwość, dokładność, zdolność koncentracji uwagi
    • wysoka kultura osobista, pogodne usposobienie, przyjazne nastawienie
    • doskonałe umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta
    • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
    • wysoka etyka pracy, uczciwość, rzetelność
    • zdolność analitycznego myślenia
    • konsekwencja w działaniu

OFERUJEMY:

  • program wdrożeniowy przedstawiający system pracy zgodny z naszymi standardami jakości i wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu Działu Serwisu
  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszącej się pozytywnymi opiniami klientów
  • wszystkie narzędzia potrzebne do pracy (walizka serwisowa, komputer, telefon, samochód służbowy) i samodzielne stanowisko z przestrzenią na własną organizację pracy
  • przyjazne i rozwojowe środowisko pracy z indywidualnym i elastycznym podejściem do pracownika
  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań funkcjonujących na rynku, możliwość uczestnictwa w szkoleniach branżowych
  • praca w godzinach 8.00 / 9.00 – 16.00 / 17.00
  • wybór formy zatrudnienia: B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie
  • premia uznaniowa, premia świąteczna
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia wzrastające wraz w Twoim rozwojem oraz rozwojem całej firmy: UOP 6800 – 14000 zł brutto, B2B 8000 – 17000 zł netto + VAT

 

Aplikację prosimy wysyłać na:   kariera@wdb.com.pl

W temacie proszę wpisać:                              

„Technik serwisu drukarek i kserokopiarek”

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest są Krzysztof Sebastiański oraz Rafał Jarzębski, prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej – WDB S.C., ul. Wałbrzyska 43A, 52-314 Wrocław, REGON: 381566410, NIP: 8992852264, e-mail: sklep@wszystkodlabiura.pl, tel.: 71 714 22 23., dalej jako: Administrator.

Wysyłając aplikację wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

    Masz pytania?

    Meldujemy się do Twojej dyspozycji zawsze, kiedy zajdzie konieczność serwisu lub zakupu nowych sprzętów biurowych.

    Kontakt
    close slider

      Masz pytania?

      Meldujemy się do Twojej dyspozycji zawsze, kiedy zajdzie konieczność serwisu lub zakupu nowych sprzętów biurowych.