Do naszego zespołu poszukujemy rzetelnego i zaangażowanego Serwisanta z kilkuletnim doświadczeniem, który będzie
odpowiedzialny za dbanie o stan techniczny urządzeń oraz zapewnienie naszym Klientom szybkich i skutecznych napraw.
Zakres Twoich zadań na tym stanowisku:
- diagnozowanie, serwisowanie, naprawa i usuwanie usterek w drukarkach i kserokopiarkach dostarczonych przez klientów do serwisu oraz w siedzibie Klienta podczas wyjazdów serwisowych
- wykonywanie regularnych przeglądów technicznych, konserwacji i testów sprawności urządzeń, testowanie urządzeń po wykonanych naprawach
- wymiana tonerów, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych
- instalacja i konfiguracja urządzeń w otoczeniu sieciowym
- zdalna instalacja sterowników urządzeń i ich konfiguracja
- uruchamianie urządzeń będących w ofercie firmy
- konfiguracja systemów operacyjnych i urządzeń sieciowych
- aktualizowanie oprogramowania drukarek
- obsługa firm w zakresie stałej opieki serwisowej:
- bezpośrednie wsparcie dla Klientów przy realizacji umów serwisowych
- pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych w siedzibie klienta oraz w formie konsultacji telefonicznych
- prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi sprzętu, doradztwo w zakresie eksploatacji urządzeń
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- wyjazdy do klientów w podległym regionie
- pomoc w doborze urządzeń odpowiednich dla potrzeb klienta
- współpraca z Działem Sprzedaży
- przygotowanie urządzeń do sprzedaży (nowych), odsprzedaży (używanych) lub wynajmu
- prowadzenie dokumentacji serwisowej
- sporządzanie raportów z naprawy i wymienionych części
- weryfikacja poprawności oraz zasadności zgłoszeń reklamacyjnych, zamknięcie oraz podsumowanie zgłoszenia
- monitorowanie stanów magazynowych – dostępności części oraz ich zamawianie, obsługa magazynu (urządzeń po dostawie, deinstalacji, pakowanie do wysyłki)