Zadzwoń do nasZadzwoń do nas 71 714 22 23Zadzwoń do nasNasz adresNasz adres

Specjalista ds. sprzedaży doradczej i obsługi klienta

 

 

Jesteśmy wyspecjalizowanym serwisem drukarek i kserokopiarek w Wrocławiu – zespołem fachowców – pasjonatów. Od ponad 6 lat pomagamy naszym Klientom optymalizować koszty druku, uwalniamy od codziennych problemów z drukarkami, tonerami, serwisem. Wierzymy, że uczciwe traktowanie Klienta to najlepszy sposób na zbudowanie zaufania, a dzięki prowadzeniu sprawnego, rzetelnego serwisu mamy ciągle powiększające się grono stałych i zadowolonych Klientów. Wiemy, że wadliwie działający sprzęt w firmie potrafi rozstroić nerwy pracowników – my jednak wolimy, by „ciśnienie” podnosiła wyłącznie biurowa kawa, dlatego meldujemy się do dyspozycji naszych Klientów zawsze, kiedy zajdzie konieczność serwisu lub zakupu nowych sprzętów biurowych. Oferujemy naszym klientom praktycznie wszystkie dostępne na rynku sprzęty potrzebne dla biura do zakupu lub wynajmu. 

Do naszego zespołu poszukujemy rzetelnego i zaangażowanego Doradcy klienta z zacięciem technicznym, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż drukarek, kserokopiarek i materiałów biurowych w naszym sklepie stacjonarnym i internetowym.

 

Zakres Twoich zadań na tym stanowisku:

  • sprzedaż doradcza urządzeń i materiałów eksploatacyjnych i obsługa klientów w sklepie stacjonarnym: badanie potrzeb klienta, doradztwo techniczne przy podejmowaniu decyzji zakupowych, wynajmu urządzeń
  • obsługa sklepu internetowego: przyjmowanie zamówień, odpowiadanie na zapytania klientów, zamówienia towaru i wysyłka, dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego i na Allegro
  • obsługa reklamacji: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, przyjmowanie uszkodzonego towaru od klientów, przekazywanie do producenta
  • ofertowanie: przedstawianie klientom warunków sprzedaży zgodnych z obowiązującą ofertą, tworzenie ofert sprzedażowych (wyceny drukarek, kserokopiarek, tonerów, artykułów biurowych, najem urządzeń, aukcje elektroniczne)
  • wystawianie dokumentów handlowych (faktury zakupowe, sprzedażowe, paragony) i wprowadzanie ich do systemu
  • obsługa przetargów na materiały eksploatacyjne (tonery, tusze): monitorowanie portalu przetargowego i dostępnych ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargu z wyceną produktów, opieka nad wygranym przetargiem
  • wysyłanie zamówień: informowanie dostawców o miejscu dowozu towaru do klienta, planowanie terminu odbioru towaru, koordynowanie kalendarza dostaw, monitorowanie statusu dostawy
  • kontrola stanów magazynowych – bieżące zamawianie towaru
  • współpraca z Działem Serwisu, wspieranie pracy firmy pod nieobecność innych pracowników
  • obsługa punktu xero
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

NASZE WYMAGANIA:

  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub w sprzedaży w branży technicznej z klientem B2B i B2C
  • swobodne poruszanie się w obsłudze klienta i sprzedaży doradczej (nawiązanie relacji, zbudowanie zaufania, zbadanie i zrozumienie potrzeb klienta, doradztwo techniczne)
  • wykształcenie wyższe lub średnie o profilu technicznym, elektronicznym lub informatycznym
  • mile widziana znajomość branży materiałów biurowych i wyposażenia biur (drukarki, kserokopiarki, tonery, tusze) oraz zainteresowanie i wiedza na temat nowinek wśród urządzeń drukujących
  • otwartość na przyswajanie nowej wiedzy technicznej
  • prawo jazdy kat. B
  • wysoko rozwinięte kompetencje miękkie:
    • wysoka kultura osobista, otwartość na ludzi, dojrzałość biznesowa, wysoka etyka pracy, uczciwość
    • doskonałe umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta: zadawanie trafnych pytań, uważne słuchanie, udzielanie rzetelnych informacji, doradztwo, pomocność, proponowanie rozwiązań
    • bardzo dobra organizacja pracy, planowanie, ustalanie priorytetów, zdolność analitycznego myślenia
    • inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
    • rzetelność, odpowiedzialność, zaangażowanie, sumienność

OFERUJEMY:

  • program wdrożeniowy na stanowisko i wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu Działu Serwisu
  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszącej się pozytywnymi opiniami klientów
  • wszystkie narzędzia potrzebne do pracy (komputer stacjonarny, telefon) i samodzielne stanowisko z przestrzenią na własną organizację pracy
  • przyjazne i rozwojowe środowisko pracy z indywidualnym i elastycznym podejściem do pracownika, partnerska atmosfera pracy oraz otwarta komunikacja na linii pracownik – przełożony
  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań funkcjonujących na rynku, możliwość uczestnictwa w szkoleniach branżowych
  • praca w godzinach 8.00 / 9.00 – 16.00 / 17.00
  • wybór formy zatrudnienia: B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie
  • premia uznaniowa uzależniona od wyników i zaangażowania, premia świąteczna
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia wzrastające wraz w Twoim rozwojem oraz rozwojem całej firmy: UZ, UOP 6100 – 9000 zł brutto, B2B 7300 – 10900 zł netto + VAT

 

Aplikację prosimy wysyłać na:   kariera@wdb.com.pl

W temacie proszę wpisać:                              

„Specjalista ds. sprzedaży doradczej i obsługi klienta”

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest są Krzysztof Sebastiański oraz Rafał Jarzębski, prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej – WDB S.C., ul. Wałbrzyska 43A, 52-314 Wrocław, REGON: 381566410, NIP: 8992852264, e-mail: sklep@wszystkodlabiura.pl, tel.: 71 714 22 23., dalej jako: Administrator.

Wysyłając aplikację wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

    Masz pytania?

    Meldujemy się do Twojej dyspozycji zawsze, kiedy zajdzie konieczność serwisu lub zakupu nowych sprzętów biurowych.

    Kontakt
    close slider

      Masz pytania?

      Meldujemy się do Twojej dyspozycji zawsze, kiedy zajdzie konieczność serwisu lub zakupu nowych sprzętów biurowych.