Do naszego zespołu poszukujemy rzetelnego i zaangażowanego Doradcy klienta z zacięciem technicznym, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż drukarek, kserokopiarek i materiałów biurowych w naszym sklepie stacjonarnym i internetowym.
Zakres Twoich zadań na tym stanowisku:
- sprzedaż doradcza urządzeń i materiałów eksploatacyjnych i obsługa klientów w sklepie stacjonarnym: badanie potrzeb klienta, doradztwo techniczne przy podejmowaniu decyzji zakupowych, wynajmu urządzeń
- obsługa sklepu internetowego: przyjmowanie zamówień, odpowiadanie na zapytania klientów, zamówienia towaru i wysyłka, dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego i na Allegro
- obsługa reklamacji: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, przyjmowanie uszkodzonego towaru od klientów, przekazywanie do producenta
- ofertowanie: przedstawianie klientom warunków sprzedaży zgodnych z obowiązującą ofertą, tworzenie ofert sprzedażowych (wyceny drukarek, kserokopiarek, tonerów, artykułów biurowych, najem urządzeń, aukcje elektroniczne)
- wystawianie dokumentów handlowych (faktury zakupowe, sprzedażowe, paragony) i wprowadzanie ich do systemu
- obsługa przetargów na materiały eksploatacyjne (tonery, tusze): monitorowanie portalu przetargowego i dostępnych ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargu z wyceną produktów, opieka nad wygranym przetargiem
- wysyłanie zamówień: informowanie dostawców o miejscu dowozu towaru do klienta, planowanie terminu odbioru towaru, koordynowanie kalendarza dostaw, monitorowanie statusu dostawy
- kontrola stanów magazynowych – bieżące zamawianie towaru
- współpraca z Działem Serwisu, wspieranie pracy firmy pod nieobecność innych pracowników
- obsługa punktu xero
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy